Wednesday, October 6

اندر باب فوتبال ایران و آلمان

دیروز دوست فرانسوی فوتبال دوستم را در مترو دیدم رو به من کرد و گفت آخر هفته مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و آلمان در تهران میباشد و 100.000 هزار تماشاجی هم این مسابقه فوتبال رو در استادیوم خواهند دید. گفتم : بله مردهای فوتبال دوست اجازه دیدن این فوتبال را از نزدیک دارند. گفت که جدی میگویی زنها حق دیدن فوتبال در استادیوم را ندارند؟ گفتم نه اجازه ندارند!!!. تعجب کرده بود.من هم کمی تعجب کردم از بی خبری او از این موضوع.
امروز دوباره مرا دیده و پرسید که در مورد تماشای فوتبال زنان در استادیوم شوخی کردم یا جدی. یک مقاله اینترنتی را که در مورد این فوتبال نوشته بود که 100.000 مرد و 10 زن فوتبال ایران و آلمان را در تهران تماشا خواهند کرد نشانش دادم. البته این 10 زن هم خبرنگار و خانواده های رسمی سیاسی، دیبلماتیک المانی هستند. که با دیدن بر و باچه فوتبالیستان اغوا نمیشوند!!!
یادم می آد یک وقتی یک خانم آلمانی میگفت : جرا به خاطر چشم هیزی شما آفایون زنها بایستی مجازات بشن و حجاب به سر کنند. شما مردها باید خودتون رو کنترل کنید که اغوا نشید.

قرار است که این مسابقه از شبکه 2 تلوزیون آلمان در ساعت 15:15 مستقیم پخش بشود.
Das Spiel wird am Samstag ab 15:15 Uhr auf ZDF übertragen.
SA. 9.10.04
تصاویر استقبال ایرانیان از تیم ملی المان 1 از ایسنا
تصاویر استقبال ایرانیان از تیم ملی المان 2 از ایسنا


0 Comments:

Post a Comment

<< Home