Sunday, June 20

قاراشمیش ، از هر دری سخنی

ریگان ریس جمهور سابق امریکا در اواخر عمرش به بیماری آلزهایما دچار شده بود و در 10 سال آخر زندگی خود در ویلائی به دور از چشم مردم زندگی میکرد. همسرش تعریف میکند که یک روز ریکان به ماکت کوچک کاخ سفید که کنار استخر این ویلا بود اشاره میکند و میگوید این بازیچه مرا به یاد یگ چیزهائی از دوران زندگیم می اندازد.

هفته پیش شدید بارانی در قسمت شمالی المان آمد و رعد وبرقی که خسارات زیادی هم به بار آورد. یک دکل بادبانی که انرزی باد را به الکتریسته تبدیل میکند دجار اسیب شد و بیش از یک ملیون بورو اخسارت مالی به جای گذاشت.
نیروی الکتریسته ای که این دکل ها تولید میکنند هم کم نیست و از طرفی ، از لحاظ پاکسازی محیط زیستی هم مناسب میباشد.

چین الگوی خوبی نیست جون فاصله بین کافه اینترنتش تا زندان برای مخالفان فکری حاکمیتش زیاد نیست. از طرفی گدائی هم ممنوع است؟! البته نه در تمامی نقاط چین ولی یه هر حال، اینجوری که فقر از بین نمیرود تابلو گدائی ممنوع در جین

شیرازیها به سیب رمینی میگن آلو،
دنبال کلمه ای در فرهنگ عمید میگشتم به کلمه سیب زمینی برخوردم. سیب زمینی : ....سیب زمینی در سال 1537 میللادی توسط سپاهیان اسپانیا در آمریکای جنوبی کشف شد ، و به اروپا برده شد و بتدریج کشت آن در اروپا متداول گردید، در زمان فتحلی شاه فاجار توسط سرجان ملکم وارد ایران شد تا مدتی آن را آلوی ملکم مینامیدند، در عهد ناصرالدین شاه زراعت آن در ایران رواج یافت.

تلویزیون اگهی تبلیغاتی شامپو داشت نشان میداد، گفت تو ایران که نمایش موی زن ممنوع است آگهی تبلیغ شامپو به چه صورت است ؟ گفتم فکر میکنم که برای تبلیغ شامپو از موی سر بجه ها و مردها استفاده میکنند.
یک برنامه مسابقه در فسمت فیلمهای تبلیفاتی کن میباشد که به "فیلم های آگهی تبلیغاتی " کشورهای جهان میپردازد. در این تبلیغات فرهنگ و اداب رسوم کشورهای مختلف و همچنین بعضی از قوانین کشورها در این فیلم های تبلیغاتی بازتاب دارد.


?How true it is
.On the other hand, you have different fingers
.If the shoe fits, get another one just like it
.Light travels faster than sound. That is the why some people appear bright until you hear them speak


تست شخصیت و آزمایش هوش و غیره البته به انگلیسی

شریعتی جمع اضداد بود
ویژنامه شریعتی از شرق
شریعتی بعد از 27 سال از بی بی سی


0 Comments:

Post a Comment

<< Home