Monday, May 24

ارتباط اینترنتی بی سیمی

Wireless lan
فضای زندگی واقعی بعضی وقتا فرصت کمتری را برای تنفس درفصای مجازی میزاره ، بیشتر وقتا هم میل به خواندن بیشتر از نوشتن است. نانوشته ها هم همیجوری موندن برای خودش ، اما بزودی مینویسم. یکی میگفت اگر از یکی خبری نشد یا اینکه به طرف خیلی خوش میگذره یا خیلی بد. اما از شما چه پنهان لب تاپ را به کمک وسائل جانبی به کامپیوتر قدیمیم وصل کردم انها را به صورت شبکه خانگی در آوردم و حالا با لپ تاپم بدون سیم به اینترنت وصل میشوم . برای اینکه بدون مشکل کار کند مقداری به مطا لعه و کار عملی در این مورد پرداختم. بالاخره راه افتاد بدون بند سیمی به اینترنت وصل شدم. من از بسته نبودن پایش و اسیر سیم ارتباطی نبودنش دلشاد شدم. او که بی خبرست از آزادیش!

وب لاگهای ایرانی در کنفرانس مطالعات ایران

1 Comments:

At 4:29 AM , Blogger habshe said...

امتحان نطر خواهی بلاگر نطر دهنده خودم

 

Post a Comment

<< Home