Friday, May 16

اين به اون در
گفتم كه ببين اينجا فروشگاه هاي سوپري مواد غذايي آلمان هم كامپيوتر و لپ تاپ ميفروشه
گفت اين كه چيزي نيست قصابي سركوچه ما هم كارت اينترنتي ميفروشه كامپيوتر الدي معروفه
اين فروشگاه هاي الدي
ALDI
استراتزي اقتصادي و بازاريابي به اين شكل است كه اجناس رو به قيمت پايين ارائه مي دهند جوري كه ان فروشگاه هاي ديگه توان رقابت رو ندارند
برادران البرشت سومين ثروتمندترين ادمها در دنيا ميباشند و مثل اغلب فروشگاه هاي ديگه تبليغات و قيمت كالاهاي حراجي و جديدشان را هم از طريق هندي ميشه دريافت كرد
بعضي از مسلمانها هم ميگن كه الدي متعلق به يهوديها است و خريد از اين فروشگاه رو تحريم كرده اند صحت و سقم اين مطلب رو هم نميدانم , فقط شنيده ام
پولدارترين ادمهاي دنيامطلبي هم در همين مورد در ارشيو
مطلبي هم در همين مورد در ارشيو هابشه
گفتم
به اينترنت با سرعت بالا دي اس ال وصل شدم بدون محدويت ساعتي تقريباًً ماهي 60 يورو ميشود. حالا هم اول اتصال است
خواب را از چشمم گرفته
گفت
ما كه اينترنتمون نفتيه سرعتي نداره دي سي نشيم خدا رو هم شكر ميكنيم تازه حالو فيلترم برامون گذاشتن روش
. البته مي گن نظر سوئي نبوده فقط خواستن كه عكسهاي مستحجن خلاف اخلاقي رو مانع بشن

چطور با وب لاگ اشنا شديد؟ اولين وب لاگي كه خوانديد كدام وب لاگ بود؟
من از طريق مسيجنر ياهو با وب لاگ اشنا شدم كه ادرس وب لاگ يك من را خبر داده بود

0 Comments:

Post a Comment

<< Home