Thursday, March 26



سفره هفت سین ۱۳۸۸

این هم از سفره هفت سین ما در سال ۱۳۸۸.حضرت عیال که کلاس داشت . من هم که سر کار بودم ولی این موضوع باعث نشد که نوروز رو باس نداریم. با برنامه های نوروزی رادیو تلویزیون اینترنتی هم سال رو دنبال کردیم.هوا هم یکی دو روز یک کمی آفتابی بود و بعد هم سر د شد و بارونی . تبریکات نوروزی هم تلفنی ارسال شد. البته مشکل هم داشتیم با خط تلفنی. بعد از تعطیلات اخر هفته هم باز روز از نو و روزی از نو کار هفتگی شروع شد.

این ترانه وطن هم از همایون شجریان زیبا میباشد

Friday, March 20

بهاران خجسته باد و سال نو مبارک
سال ۱۳۸۸ شروع میشود و من هم سر کارم . آنلاین دارم آهنگ و برنامه نوروزی بی بی سی را دنبال میکنم.

Wednesday, March 18


جهارشنبه سوری سا ل ۱۳۸۷

این هم عکسی از چهارشنبه سوری امسال در گوشه ای از شهر هامبورگ آلمان. باسداری از سنتی دیرینه
رمز و راز ی دارد آتش
میدو نید که آتش یکی از عناصر اصلی ( آب ٫باد ٫خاک و آتش) در طبیعت است.اتش باکننده است و گرما دهنده هم میباشد
اتش درونمان فروزان و رهنمون و گرمابخش در راه زندگیمان باشد



Friday, March 13

های بیا که نوروزه ...
.دیروز رو یک مصاحبه با سیما بینا رو از برنامه دویچه وله آلمان به زبان فارس از اینترنت شنیدم . در اخرش هم این آهنگ های بیا که نوروز ه ... رو خواند که به نظرم قشنگ آمد و مناسب به زمان.اون رو از یو تیوب بیدا کردم که در زیر میاد.

Wednesday, March 11

حال و هوای دوباره نوشتن
داره بهار میاد یواش یواش. صدای باش میاد. روزا داره بلندتر شده و یک کمی گرمتر شده در شهر هامبورگ آلمان. طبیعت در حال زایش . دلم هوای نوشتن کرد. اغلب فکر میکنم چطور میشه روز رو تو چند تا جمله یا کلمه خلاصه کرد . ۷ تا جملهامروز یک نرم افزاری از اینترنت دانلود کردم که باهاش میشه فیلم های توی یو تیوب رو دانلود کرد و یا ویدیوی آنرا به ام بی تری تبدیل کرد. یک نرم افزار مجانی ساده. آدرس اینترنتی این نرم افزار تبدیل و دانلود فایل های یو تیوب

بازار سیاست در انتخابات آینده ریاست جمهوری هم داره با آمدن آقای موسوی گرمتر میشه.میگه این اینترنت بر سرعت هم از همه جنبه ها خوب نیست ٫ آدم هر ساعت از سراسر نقطه دنیا با خبره. بعضی وقتها هم بدون اینکه تاثیر مستقیم و یا غیر مستقیمی بر روی آلام و دردها و اتفاقات ناگوار داشته باشه.
بگذریم روز در حال گذره

Friday, March 6



گلستان
چای کیسه ای
صدرصد خارجی
درجه ۱
چرا چای کیسه ای صد در صد خارجی اسمش فارسیه؟